Seda23Yusuf Eeeee45 Allah Allah öyle seymi olur ya büyük oğlum 7 aylıkken oldu şimdi 9aylik oğlum var daha bugün oldu devlet Hastanesi’nde
Sevgiasilturk Seda23Yusuf çok geçmiş olsun sevindim iyi olmasına 😊 nasıl oldu hastanede falan beklettiler mi
Kuzeynepp Beratim17 biz ay once 2 bine yaptırmıştk medical park maltepe. Smdi dusunemiorum uçmuştur. Ama ilgi tabi daha fazla nazini çekiyorlar. Iki krem vermslerdi onu sürdük bide agrisi olmasın die parolun surubunu verdik.
Esruli Özel klinik 4000 dedi özel hastane 5500 dedi devletler 2 yaş altını yapmıyor 🤦🏻♀️6 aylık olmadan yaptırmak istiyordum ama hayal oldu
ugrakyagiz Esruli bn direndim 1 aylıkken istedim herkes karşı geldi neymiş eşim kaynimi falan ⅚ yaşındayken yapmışlar canlı canlı uyusmadan kotkuyorlardi bende bırakmam dedim 3 ay 20 gunluguz pazartesi sünnet olucak
ugrakyagiz Seda23Yusuf devlet yapmam dedi lokal anestezi vermiyoruz bilinçaltında kalıp ona korku verir dedi
agulugunler Sevgiasilturk bence toros devlet yerine şehir hastanesini tercih etmelisiniz daha temiz ve daha bilgililer 1 saat çok uzun bir yol değil çocuğunuzu riske atmaya değmez
gizarem @Sevgiasilturk bende devlet hastanesi ni düşünüyorum ama bir yandan da tedirgin ı’m oğlum 9 aylık
ugrakyagiz Sevgiasilturk şehir yapmıyor fıtık olursa yapıyor devlette 2 yaştan önce yapmıyor bende kabini olan özelde çalışmış bir doktora götürüyorum 2500 kp ücreti karsiliyor
Esruli ugrakyagiz ne güzel yaaa benim kayınpeder de çocuk erken yaşta sünnet mi olur bir şey olursa ben size sorarım deyip duruyor ilk erkek torun bir de onun da vermiş olduğu bir şeyle iyice kıymetleniyor bebişimin sünnet derisi 😂 ama maalesef ertelemek zorunda kaldım
Sevgiasilturk ugrakyagiz iyiki direnmişsiniz 5 6 yaş sünnet çok zor olur ya hem çocuk için hem sizin için