kuzucuks canim kimse sana silah dayayip gece beslenmesini kes demiyor🤣
Bu ne siddet bu ne celal …
Ben tıp ve bilimden yanayim.
Bebegin gece beslenmesi kesilmeli diyorsa doktorlar kesilmeli.
Cunku bunu soylerken kimse a"amaaan anneler yorulmasin" dusuncesini gutmuyor🤣
-Gece beslenmesi reflu yapiyor, ve bebekler reflu yangisiyla uyaniyor, sonra aç sanilip haydiii memeye…
Bu boyle sabaha kadar kisir dongu.
-anne sutunde de laktoz var, ve gece boyu emmesi, reflunun etkisiyle de sut dislerinde lekelenmelere, curuklere debep oluyor.
Sonra sut dislerini dokene dek, curuk dislerle, anne hatasi yuzunden yasiyorlar.
-bebeklerin hem beden hem zihin gelisimi icin uykuya ihtiyaclari var. Sik uyanmasi da kalitesiz uyku demek.
Bu da gelisimini olumsuz yonde etkiler.