Calpol netice olarak bi ilaç, muhakkak annesi olarak bebeginizi en iyi siz düşünürsünüz ama gak dese calpol guk dese calpol vermeyin naçizane, ateş olduğunda bile hemen vermeyin diyor doktorlar, vücut ateşle biraz savaşsın bağışıklığı güçlenir diye,
Gece uyanmasını birçok sebebi olabilir, ilk akla gelen diş çıkarma evet diş çıkarma dönemlerinde ağlayarak uyanma tekrar uykuya dalmada zorlanma falan olabilir. Bunun yanı sıra, acıkmış olabilir, üşümüş olabilir, terlemiş olabilir, dışarıdan bizim farkına bile varmadigimiz bi ses duymuş ve korkmuş olabilir, yatağında rahat olmayabilir, kendini güvende hissetmiyor olabilir, bebeğin yattığı oda çok karanlık olabilir, gece lambası tarzı birsey baya loş olacak bebek daha rahat ediyor, bezi rahatsız etmiş olabilir, kıyafeti lastiği sıkmış olabilir, yani aklımıza gelmeyen bizim günlük hayatta üzerine duymadığımız farkında olmadığımız birsey olup da bebeğinizi rahatsız ediyor olabilir, çık iyi gozlemlemeniz lazım, ve lütfen çok gerek olmadıkça calpol vermeyin naçizane, bu tip şeyler kar zarar oranı iyi düşünülüp verilmesi gereken birsey, sağlıcakla buyusun bebişiniz