Semihbebek1 Elenor17 aradığım şey galiba benimki de lansinohun biberon yavaş akış olan bebeğim 3.aydan beri almıyor biberonu zorla veriyor açana bundan mı nasıl açtınız deliği
Semihbebek1 Elenor17 normal iğneyle deldim şimdi ya meme reddi yapmasın diye yavaş kullanıyodum yazık yavrum aç kalıyordu resmen güzel oldu şimdi
Semihbebek1 Elenor17 ben kendim çektim sadece ortadaki delikten su geldi yani diğer delikler ise yaramamış ama ortadaki deliği büyütmüşüm iyi oldu böyle
KKuboss Elenor17 kendinizden pay biçin biz yetişkinler de hızlı bir anda yiyince şişiyorıx gaz oluyor bebekte olmaması kaçınılmaz ki onların çıkarması daha zor ilk aylarda