Elenor17 benim şu an 7 aylık ama mamasını bitirmiyodu çıldırıyodum aylardır böyle dedik hasta mı şu mu bu mu kilo alımı az vs vs neyse arkadaşım saolsun dedi ki akışı beğenmiyodur dedim kii neeeee hiç aklıma gelmedi ben de orta akış aldım ama meğer hızlı almam laxımmış orta akışın da iğne ile sağını solunu deldim şimdi bitirmediği oluyo ama o açlık durumundan yoksa akıştan değil😀😀😀