Bende Doğumdan sonra 10 gün bu problemi yaşadım malesef. En büyük sebeplerinden biri emzirirken bebeği tutma şeklimiz oluyor doğru tuttuğunuzda yara olsa bile çok fazla acıtmıyor ben bunu farketmiştim önce bende lansinoh krem kullandım hiç bi işe yaramadı doktorum kremler çok gereksiz krem kullanma kuruması lazımki iyileşsin kremler sürekli nemli tuttuğu için iyileşmeyi sürekli geciktirir demişti. Gümüş göğüs kapaklarını tavsiye ederm kesinlikle 1 haftada hiç bişeyim kalmadı kullanmaya başladıktan sonra. Her kullanımda sütünüzden göğüs ucuna sürün ve kapağı kapatın. Ve dediğim gibi emzirme şeklinize dikkat edin🙏🏻