Minnosannesi16 3 aylık bebeğim var göğüs ucum 3 aydır hala çatlak ucu tomurcuklu gibi ne önerirsiniz bepanten plus kullandım olmadı zeytinyağı tahin yağı lanolin krem hiçbiri yaramadı başka öneriniz varmı
Almila30 Minnosannesi16 lansinoh gpgus ucu kremi kullandim hic yara olmadi sadece emerken bi agri oluyodu sizlama gibi bu kremi suruyodum hafifliyordu
Esruli Minnosannesi16 lansinoh ve kantaron yağı kullanmıştım onlar fayda etti doğurmadan önce kullanmaya başladığım halde yara oldu benimkiler sebebi sağma makinesini yüksekte kullanmamdı emzirmekten vazgeçme dişini sık biraz emdikçe de iyileşiyor
Cerenkg6 Minnosannesi16 geçmiş olsun. Madecadol yarım tüp bephantol merhem yarim tüp ve e vitamini bir paket eczanede karıştırtıp her emzirmeden sonra sürün. Yaranın hava alması lazım ben atletlerimin göğüs uçlarını kesip evde öyle gezmiştim. Emzirmeden önce de yıkayın. Ben o şekilde iyileştirdim. Bebek büyüdükçe memeyi doğru kavradıkça geçiyor. Bende 4 ay çektim sizi çok iyi anlıyorum
Aysegulyskgl1 Minnosannesi16 nisavit diye bir krem var göğüs ucu kremi çok faydası oluyor benim göğüs ucu yaralarım 2 hafta içinde geçti hemen tavsiye ederim
Antalya0703 Minnosannesi16 en iyisi sarı kantaron yağı sürmek bebeği emzirirken yıkayıp kurulayın sonrasında tekrar yağı sürün emzirme işlemi bitince ben öyle kurtuldum fena yara olmuştu çok pahalı krem bile aldım bi işe yaramadı
Minnosannesi16 Antalya0703 ne kadar sure kullandınız acaba bide hemen kapattınız mi göğsünuzü hava aldı mi
Antalya0703 Minnosannesi16 yağı sürüp üzerine peçete koyup elbisemi kapatıyodum kıyafete yağ geçmesin diye emziririken yıkıyodum ama bi kaç güne tamamen geçti uzun sürmedi göğsüm mastit de olmuştu çok canım acıyodu yarası geçti acıda bitti
Esruli Minnosannesi16 insanın aklını alıyor acısı da her şey evlat için emzirmeyi sakın bırakmayın acıyor diye emdikçe iyileşecek sabredin 🙃
eylulbebek22 Minnosannesi16 lansinoh krem kullandım yalnızca . Bence nemlendirmekten çok bebeğin tutuş şeklini ayarlamış olması geçiriyor yarayı yoksa tekrarlıyor .
Dila97 Gamzeparlak1 yok hayir fucidin kullandim sadcee gogsumden balon gibi bsey cikiyoo patliyo sonra onun yarasi gecmiyoo en son yine cikti patladi tam ucunda nokta gibi beyaz bsey var aklimj aliyo resmen emzrimekden nefret ettim bu yuzden