Alparslan2022 haklısın çok haklısın ama oda insan eşini savunmak asla dgl niyetim savunacak dglm ihtiyacını sanal olarak sanırım karsilamaya çalışıyor.cok yanlış yapıyor.ama sen güçlü bir kadınsın geçmişini unutmaya çalış evlatlık verildim demişsin ve verdikleri aile sana çok fazla sevgi vermiş onları düşün her doğuran anne dgldir unutma bakan büyüten emek veren kişi annedir senin annen de seni büyüten kişi o yüzden geçmişe takılıp kalma .kim sana değer veriyorsa ona sarıl bende gurbetteyim bana destek olacak kimsem yok eşimin ailesi var ama onlar bana destek dgl çocuğumu kendim büyüttüm herşeyi de tek başıma yapıyorum ama olsun . psikolojim bnmde bozuluyor bende yeri geliyor ağlıyorum gizli gizli bazen eşime bağırıyorum çağırıyorum yeri geliyo azarliyorum öyle böyle geçiyor ama nezamanki evim temiz olsa üstüm basım temiz olsa kendimi daha iyi hissediyorum.cunku dger türlü bozuk olan psikolojiye bide üstüne bunlar eklese daha beter içinden çıkılmaz bir noktaya geliyoruz.kendine ve eşine yeni bir sayfa aç ve geçmişe takılı kalma aklına geldigi zaman bile eşine yansıtma bunu dile getirme . anı yaşamaya çalış ömür okadar kısa ki inan bana geçmişte yaşanilmiyor.ve değmiyor da çok gez toz çocuğunu al parka çıkar bir iki insanla tanış hangi şehirde yaşıyorsun aynı şehirde olsak senle arkds olurdum 🥰