Alparslan2022 yaşadığınız hayata en çokta çocukluğunuza üzüldüm. Sanırım bazı küçük kızlar ailesiyle ilgili bazı şanssızlıklar yaşıyor bizim gibi. Eşinize gelirsek bir çok şans tanımışsınız ama eşiniz bunları şans olarak değil de kötü niyetle kullanmış. Kimseye boşan demedim demenin haddime olduğunu düşünmüyorum ama ben bir çocuğun sürekli kavgalarla büyüdüğü, ayrılık aşamasında akıl yaşının erdiği,çift taraflı itişmeli kakışmalı kavga görüntülerine şahit olduğu bir çocukluk isteyeceğini hiç sanmıyorum çünkü benim tam olarak böyle bir çocukluğum oldu ve travmalarımı ise kişiliğimde görebiliyorum. Boşanın hanımefendi. Hem annemi görüyorum hem kendimi inanın yolun sonu bahar bahçe 🧡
Siz evladınıza ve kendinize yetersiniz. Belki yeni bir hayat bile kurabilirsiniz.