GiybetReis
Benim kızımda tam 2,5 yaşında bu ay daha beter olmaya başladı huysuzluk tavan her istedigini ağlayarak yaptırtıyor doğduğundan beri hiç bir şekilde uyku düzenimiz olmadı zaten 2 yaşına girdiğinden beri daha kötü oldu hatta gece 5 te kalkıyor öğlene kadar oturuyor valla ben artık çevreme sitem ediyorum bayağı ablamın 2 tane kızı var asla böyle değiller çok uslu sakin öğlene kadar yatarlar ablam benim kızı görünce şoka giriyor zavallı artık bana senin kızın anaokuluna gitmeye başlayınca düzelir diyorlar