livanurvealpinannesi61 uzun anlatayım o halde. Kızım 2 yasınds yarım gün kreşe başladı. Pedagog 3 ay radikal değişim olmamalı dedi. Ben yinede 2. Ay denedim bıraktırmayı 10 gün agladı aglsmaktan hasta oldu. Pedagogta bana “ayrınyılı acıkladı 1 ay daha bekle dedi , emziğr geri döndük” . Bir ay geçtikten sonra tam emzik bıraktırmaya geçecektim ki kızım bezi bırakmak istediğini söyledi daha sonra pedagog da tekrar görüştük kızım asla bezi kabul etmediği için tuvalet eğitimine başladık ve o dönem tam gün okula geçmek zorunda kaldı ( dil gelişimi geride pedagog ve dil terapisti önerisi ile) tam gün okula geçti derken pedagog üç ayda en az emzik bırakmayı ertelememiz gerektiğini hatta bu sürecin beşe bile bulabileceğini söyledi yani emziği bıraktırabilmem için daha önümde minimum dört ay var. Yani dediğiniz gibi maalesef bunlarla ilgili tam bir Tabu yok her çocuk her aile farklı dinamiklerde. İki yaşından önce de bıraktırım ama bunun bir nedeni var tabii ki kızım 1,5 yaşına kadar kolikliği devam eden bir bebekti biz de emzikle dindirdik bunu :) keşke herşey kuralına göre ilerleyebilse ama bazen öyle olmuyor :)