yarenegee Kan uyuşmazlığı dolasıyla rhogam yapıyor bu aşı değil herkes aşı yazmış 2 doz yapılıyor biri hamilelikte 28. Haftada diğeri doğumdan sonra bir sonra ki gebeliğinizde bebeğin sağlıklı bir şekilde dünya ya gelmesi ve gebelik zehirlenmesi olmaması için yapılan bir iğne bu aynı zaman da sarılık bizde de oldu fakat ısrarla emzirmem gerektiği söylendi bizde de kn uyuşmazlığı dolayısıyla olmasına rağmen
Sedaekrem essmadmr buyuk ihtimalle ac bırakma sakın sureklı emzir ve mama ile takviye et demek ıstemıstı oabılrımı sakın uzun sure ac kalmasın hatta 1 saate bir emzir sureklı ben o durumu yasadım 1 hafta ayrı kaldım cocugumdan biberona calısma durumunda meme reddi yasanabılrı eger boyle Bı durum yasaman gerekirse Allah korusun biberonu gizle arastır
essmadmr Sedaekrem Bana direkt şu andan itibaren sütü keseceksin sadece mama vereceksin akşam gel tekrar değerlerine bakacağız dedi hatta ben de tekrar tekrar sordum hiç süt vermeyeceğim mi diye evet senin sütün de sarılığa sebep oluyor olabilir ona bakacağız dedi 🤷🏻♀️
anne905 Bizde de vardı hamileyken iğne olmama rağmen bebeğimin sapsarı doğdu doktor muayene edince hem rh uyuşmazlığı hemde abo uyuşmazlığından dolayı hemen ışık dediler sürekli emzirdim birde bana mama demediler ama ben verdim 1 gün kaldı sonra çıktı. 1 hafta içinde bitmişti
ssmayldrm essmadmr bizim eşimle konuşmazlığımız mevcut bebekle de vardı Bebeğim şu anda 19 günlük bize de aynı şeyi söylenmişti sınırda çıkmıştı sarılığı doktor anne sütü verme mi sürekli emzirme mi eğer emme refleksi biraz zayıfsa ya da yoruluyorsa sağıp kaşıkla vermemi söyledi Ben de önce emziriyordum sonra kaşıkla sağıp veriyordum doktor şon ana kadar mama onermiyo canım bence anne sütun var sa kesinlikle mama vermeye gerek yok birde tamamen kesmek çok saçma hani yetmiyo falan dese takviye kullan dese anliycam da hiçbir doktor anne sütünü kes mama ver demez bence aksine gelsin artsın diye tavsiye verir
Beyza123kaya essmadmr bende de vardı kan uyusmazligi 2 tane dogum yaptım ikisinde de daha çok emzir sarılık degeri yukseomesin dedi doktor
yamangizem essmadmr bol bol emzir halsiz düşebilir uyanmatabilir uyusa bile emzir bizim 15 di en son değer emzirerek atlattık sarı ışık yaktık tepesinde 8 e düştü
Ozelecem essmadmr benimde geldi başıma emziriyprduö hemen emzirdikten sonra 30 cc mama yapıyorduk onu da veriyordum ne kadar içerse içiyordu 1 ay böyle yaptık sonra mamayı kestik sarılık düzelince bide saat başı emzirdim o bir ay gece gündüz çok sık sürekli verdim
sakinolpelincim essmadmr benimde aynı durum oldu doğumda kimse birşey demedi bebeğim 3 günlükken fln 7 saat uyandiramadim ama bilmiyordum 5. Gün sarılık çıktı hemen mavi ışık dediler çok ağlamıştım. Bolbol emzir aç bırakma üstüne mama da ver beslenerek atacak aç kalmaması gerek. Bende mavi ışık görürken hep mama verdiler emzirmek için alma dediler sütümü de istemediler zaten benim bebegim hiç emmedi.ama evde bolbol anne sütü dediler.
EgemenAtam essmadmr Sarilik dusene kadar hem anne sutu yani bol bol gece gunduz emzirin,hem de emzirdikten sonra biraz mama verin 1,2 hafta bir sey olmaz.Bizde de vardi uyusmazlik ama bu sekilde yaptik ve sorun olmadi yukselmedi sarilik merak etmeyin
tugcecet essmadmr aynı şekilde bizde de var kan uyuşmazlığı ve doğduktan 1 gün sonra sarılık görüldü 1 gün ışın tedavisi aldı sonrasında doktorumuz bol emzirmemi söyledi 2 güne bir doktor kontrolüne gittik kan alıp değerlerini kontrol ettiler sonradan bitti gitti şükür
Alyaece1 essmadmr sarılık sınırdaysa ihmal etmeyin mutlaka başka doktorda olsa götürün bizde aynı sorundan bir gece hastanede yattık 10. Günden sonra tehlike oluşturmuyor ama öncesi beyni etkileme durumu varmış ama bana mama ver demedi doktor bol bol emzir dedi
1bebe1anne essmadmr canım bol bol emzir sütün yetmiyorsa da mama ver kimseye bakma yoksa bebeği alırlar ben öyle atlattım kimseye bakmadım mama verdim bizlerde abo uyuşmazlığı vardı