Arkadaşlar merhaba, 4 günlük bebeğimle ABO kan uyuşmazlığımız var ve bu yüzden sarılık olma ihtimali yüksek diye bilgi verdi doktor, doğumdan hemen sonraki kontrollerde bi sıkıntı yoktu bugün ilk muayenesi vardı doktor sarılığının sınırda olduğunu söyledi ve bana şu saatten itibaren anne sütünü kesip mama vereceksin akşam gel düşmüş mü düşmemiş mi kontrol edeceğiz dedi. Eğer düşmezse ışın tedavisi dedi. Ben anne sütünün kesilmesini pek mantıklı bulmadım açıkçası emzirmede ve beslenmede sıkıntı yok ona rağmen neden sınırda çıktı dedim, süte bağlı olabilir kan uyuşmazlığından dolayı dedi. Akşam tekrar kontrole gittiğimde başka bi doktor ilgilendi bizimle ve anne sütünü kesinlikle kesmemem gerektiğini hatta sık sık emzirmem gerektiğini söyledi ben ne yapacağımı şaşırdım, başına böyle bir olay gelen var mı ya da bilgisi olan? Yardımcı olursanız çok sevinirim.