nazli006 _Goktugunannesi__ Estağfirullah olur mu öyle şey, verdiğimiz bilgi çok değerli benim için teşekkür ediyorum
Husnur Kızlar benimde aşırı sütüm var bebeğim emiyor sürekli meme uçlarım yara olsu bende artık dayanamıyorum çünkü aşırı şişti göğüslerim sütler üstümdeki tişörtü ıslatıyor emmesine rağmen lashinon meme ucu kremi ve süt pompam var ama pompa ile süt sağlamadım gelmedi neden sizce
eusems nazli006 Bugün doktorda işlem gördüm mastitten. Elle sağım yaparken gögüs ucu yaralarımın kabuk kabuk olması sebebi ile oradan çıkmayan sütler için yaraları iğne ile deldi hoca çok acılı oldu kan akıttı bayağı bir elle sağımı öğretti evde sağdım ve 1 günde çözüldü sorunum. Daha önce de olmuştu farkli bir doktora gitmiştim antibiyotik vermişti boşvere kullandım. Ama belirttiğim işlemi bir doktor yapmalı mutlaka.
_Goktugunannesi__ nazli006 Denemesini öneririm benim tek çözümün o oldu çünkü ondan sonra da sütüm tam gelene kadar her duşta kendim sabunla yığ tarakla taradım şiş olan yerleri ki sütüm iyice açılsın diye duştan çıkar çıkmaz da makineyle sağım yapıyodum boşalsın mastit olmasın diye ilk yapışınca kendi yapamayabilirim acısı yüzünden başkasının yapması daha etkili olur kendi fikrimce hatta göğüs ucundan tutup sallarsan göğüs ucunda çıkarmış ama ben cesaret edemedim baya yara olmuştu süt gelmeyince de çok uğraştık canım acıyordu
eusems nazli006 valla süt akışı fazlasıyla var kan da akmıyor ama kabuk da gözükmüyor. Teşekkür dderim size de çok geçmiş olsun.
Ecemsultan nazli006 bebeği ters yönde tutup emzir sin. Ayakları koltuk altına gelecek şekilde Bi yastık yardımı ile kesin çözüm bende çok işe yaramıştı
ipekkkli nazli006 benim göğsümde yara değil ama mantarlaşöa gibi bişey başlamıştı emzirme danışmanım bana e vitamini almamı söyledi oraya sürüyordum o beni rahatlatıyordu belki yarayanda iyi gelir toparlar. Sağım için ise 3 aydır bebeğime sağıp içeren biri olarakpk araştırdım en az her 2 saatte gelse de gelmese de sağım yapması gerekiyor ben masajla yapardım. Koltuk altın başlayarak sağarken göğüs ıcına doğru masajla ittirerek masaj yapsın ben öyle yapıyordum
nazli006 ipekkkli zaten makına ıle sağım yaparken ucunu yara yapmış, nasıl sağıyorsun bı bakayım dıye sağdırdım 1 damla gelmıyor makına ıle , gün boyu elımle sağdım çok az gelmeye başladı.bı gözenekten cılız bır şekılde fışkırdı.
269522 nazli006 ayyy beni anlatmışsın aynı şeyleri yaşadım :(( garmastan pomad diye bi krem var göğüs ucunu o geçirir ancak lansinoh falan yumuşatır sadece o kremi alsın sürsün yıkamak gerekiyor emzirirken. Eliyle sağsın elektrikli pompa başta çekmiyor çünkü sütü dolu ama tam inmemiş sağmak felaket yapıyor başta evet süt fe gelmiyor eliyle sağıp emzirsin ve bence mama versin eğer sütü gelmediyse hala ben günlerce hastaneye götürdüm bebeğimi sarılık olduğu için mama destekli emzirdim sonra mamayı bıraksın bebek kilo alıp sarılık olmasın biberon vermesin şırınga veya eds ile mama verirse meme reddine de sebep olmaz :) bebeğini öpüp sevsin sıcak duşta masaj memeye emzirirken de memeyi yukardan ovarak sıkarak emzirirse bebek çektikçe iyice iner sütü süt geldikçe bebek ucunu çıkarıyor memenin benim de tek mememin ucu yoktu diye emmiyordu ama süt indikçe emdi ucu da çıkıyor öyle olunca :) Allah yardımcısı olsun bol bol öpsün koklasın inşallaj hemen alışır :)
Mlk026 nazli006 ayva çekirdeği ve emzirdikten sonra kantaron yağı yarlara iyi geliyor ayva çekirdeğini yıkamasada olur ama kantaronu yıkasın bir de yara olup iyi oldukça normale dönüyor maalesef şu an o acıyı çekmesi lazım