Berko ben de ne zaman üşğr diye çok giydirsem böyle oluyo o yüzden artık çok giydirmeyi bıraktım. Mesela bu akşam önce uyku tulumu giydirdim 1 tog onla terledi. Değiştirdim ip askılı zıbın ve çok kalın olmayan bi tulum giydirdim üzerine de 4 kat müslin örtü örttüm gayet iyiyiz şu an. Tek kat müslin ince geliyo pamuklu battaniye de fazla bence. Terlediği için de teri kuruyunca soğuk oluyo diye düşünüyorum ben