FistikHanim merhaba benim kızımda 7 ayllikken vajinal yapisikligi oldu ve hemen doktora gittik çünkü deligin üstü tamamen şeffaf bir tabakayla kaplanmisti doktor 1 saniyede eliyle gererek açtı kızım agladi biraz doktor kanaması olabilir dedi şükür olmadı, bi krem verdi mikrop kapmamasi icin onu 3 gün kullandim sonra biraktim doktor 4 yaşına kadar tekrarlaya bilir dedi şükür şuan 17 buçuk aylık ve kapanma yasamadik inşallah dahada yasamayiz