Bebeğim 6,5 aylık bugün vajinal yapışıklık olduğunu fark ettik, ilk etapta ne yapmak gerekiyor çok korktum açıkçası tekrarlıyor vs diyenler var ne yapmak lazım? Kendiliğinden açılıyor mu illa kreme ya da ameliyata gerek oluyor mu? Çünkü eliyle yırtan doktorlar da varmış nasıl oluyor nasıl bir yol izlemeliyim?