Semihbebek1 insanlarin soyle bir ozelligi vardir ; ilk ogrenme bolgeleri agizdir. Nesneleri agzina goturerek ilk kesfetme deneyimlerini yaşarlar. Bir rivayete gore , bu ozelligimiz sebebi : mikroplarla bu yolla tanistirip bagisiklik guclendirmekmis. Yani sizin dusuncenizin tam aksine bu durum bagisikligi guclendirmek icin dogan firsat. Eger bebeginiz elini agzina goturmuyorsa bunu dert edin. Mudahale etmeniz, yazmayi ogrenmek isteyen cocugun elinden kalemi kagidi almaya benzer. Kalemsiz kagitsiz yazma ogrenir mi? Hayir. Siz cocuga mudahale ettiginizde o da bir cok seyi geç keşfetmek zorunda kalir.