Semihbebek1
Engel olmayin, o öyle keşfediyor kendini etrafını. Hem diş hazırlığı damaklar kaşınmaya başlamış olabilir. Benimki de emzik gibi emmiyordu, bazen pamakları kızarırdı. Daha sonra zaten kendiliğinden bırakacak, hem bu kadar mikroptan korumak iyi değil diye düşünüyorum.
Hem nereye kadar koruyabilirsiniz ki, benimli şuan 7 aylık, her yeri yalıyor kemiriyor 😅