sezer2022 kotex active o kadar memnunum ki anlatamam diğer pedler gibi kalın değil incecik ve çok iyi yapışıyor incecik olduğu için sanki hiç ped yokmuş gibi oluyor en sinir olduğum şey pedin oturup kalkarken bi süre sonra katlanmasıydı bunda asla böyle bi sorun yaşamadım fiyatıda çok uygun 😊