Meriskus benim bebeğimde sürekli kusuyor hatta fışkırır tarzda bile bikaç defa kusmuştu ama genel olarak çökelik gibi olurdu yada sulu böyle balgam kıvamında katı ilk defa başıma geldi. Sıcak şehirde yaşıyoruz ama geceleri hafif serinledi. Cam kapatsak sıcak oluyır açsak sabaha karşı esiyor p yüzden üşüttü mü acaba diye tedirgin olmuştum açıkcası. Ama normal dedi arkadaşlar çok şükür :)