madeinpelin benim bebeğim de 2900 doğdu. Benim gözüme hep küçük geliyor doymuyor büyümüyor mu diye hep endişedeydim. Doktorum günde 5-6 dolu çişli bez alıyorsan duyuyordur dedi. Kilo almıyorsa başka sebebi olabilir. Bence doktorunuza danışın ya da emzirme hemşirelerinden destek alın, süt arttırma vesair programları var. Bu bebeği rabbim size verdiyse inanın sütünü de veriyor. Sadece bazı teknikleri öğrenmemiz gerek. Bol su için 🤍 doula şeymanur ekmen akpınar’a danışabilirsiniz Instagram dan size yardımcı olur bana çok yardımı dokundu mesajlara dönüyor müsait olunca