Selam kızlar . Bebeğim 17 gün önce 39+4 de 2800 doğdu . İlk zamanlar ablam yanımda kaldı sütüm var gibiydi bilmiyorum elimizle sağıyorduk geliyordu baya o yüzden mama vermeyelim dedik ve 5 gün sonra kontrole gittiğimizde sarılık değeri 19,70 di meğerse açlıktan kıvranıyoruz miniğim. Hastanede yattı ve kilosu 2800 dem 2650 e düşmüştü. Hastaneden sonra sadece anne sütüyle besledim biraz kilo almış gibiydi bir hafta önce gittiğimizde 3 kilo olmuştu. Dun kayınvalidemlere geldik kalmaya annem dahi ilk gördüğünde bu bebek hiç degısmemiş meme vermiyor musun dedi. Bugün de eşimden öğrendiğim kadarıyla görümcelerim ve kaynanamda ben üzülmeyeyim diye söylemiyorlarmış çocuk hiç gelişmemiş ilk gördükleriyle aynıymış. Benim mememi de emzik gibi kullanıyormuş bebeğim.
Zaten sürekli sütüm yetiyor mu doyuyor mu stresi sürekli vardı dün bunları duyunca tamamen yıkıldım kötü niyetli değiller ama çok çaresizim ne yapmam lazım bebek emiyor uyuyor çiş yapıyor ama mememden emince çok rahat emiyor yani yok damarların çekilir gibi olur vesaire diyorlar hiç öyle hissetmiyorum ve göğüslerim küçük ve yumuşak çok büyümediler.
Kızlar zaten 2800 dogması beni çok üzüyor çok iyi beslendim gebeyken neden bu kadar küçük doğdu anlamadım . Ve sütüm var mı yok mu bu bebek doyuyor mu doymuyor mu ben ne yaşıyorum nasıl anlarım ya da ne yapmam gerek sütüm olması için doyduğunu tam anlamam için.
Gebelik çok güzelmiş doğurduktan sonra daha zormuş sütüm yetmiyor hissi insanların kelimeleri bebeğin küçüklüğü beni çok üzüyor. Sütüm yetmiyor hissiyle nasıl baş edebilirim lütfen birkaç cümle söyleyin.