Milanbebek ben 2 ay boyunca gaz yapabilcek hicbirsey yemedim domateste gaz yapıyordu bende ben kendimi kimyon çayı içerdim bebegimede zinco gaz damlası kullandım 2 aylıktan sonra yavaş yavaş yemeye başladım bebekte alışsın diye sürekli ayaklarını karnına çektim belli bir süreden sonra kendisi yapıyor emzirdikten sonra biraz dik tut gazı çıksın gazlı bebek zor Allah yardımcın olsun bide çorapsız hiç bırakma belki sancısı olabilir o zamanda biraz şerbet ver ben verdim oğluma hicbirseyde olmadı tam tersi rahatliyordu