sema_068 Merhabalar, bebeğiniz sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmaması çok normal. Bu sadece anne sütü alan bebekler için geçerlidir ancak. Eğer 10. Günde yapmazsa o zaman fitil yapın yalnız fitili her zaman yapmayın bu sefer bağırsak tembelliği yapar ve sürekli kullanmak zorunda kalırsınız oda iyi bir şey değil. Poposuna sürekli her temizlemede zeytinyağ veya krem sürün orayı yumuşak olsun birde her gün düzenli masaj yapın masajda aşırı rahatlatıyor zorlu süreç anca geçecek stres yapmayın.