Elifsultanp Happyn ay evet uzanınca gerçekten ağrı sıfır ama uzanmam mümkün olmadı iki gün büyük oğlum eşimle kaldı taburcu olduğum gün soğuk almişti ateşler içinde iki kere acile götürdük onu da asla dinlenemedim şükür ki hafifledi agrım