Sezaryen oldugum ikinci gün sabahı doktorum redbulla meyve suyu karıştırıp içmemi söyledi. Gerçi ben içmedim, o baş ağrısını da fena çektim. Ama siz yine doktorunuza sorun onu, belki önermez. Ama onun dışında başını zaten geriye yaslamak gerekmiş. Yaslamazsan o ağrı olurmuş. Bir süre mümkünse baş geride olsun. Gerçi emziriyoruz vs sonuçta hep arkada olmuyor. Bu arada geçmiş olsun