Azratosunannesi Nazo BİM’in bezinde losyon olduğu için içeriği temiz değil diye kullanmak istemedim ben
Deletedmom0333 Azratosunannesi ben oğluma Molfix kullaniyordum pişik yaptı o yüzden minies e geçtim hem ince hafif hemde sızdırma yapmıyor ben gayet memnunum tertemiz
Sadiyealp Azratosunannesi bnde molfix pure soft kullaniyodum sonra miniese geçtim memnunum cok guzel bi bez hic pisik yapmadi sızdırma da yapmadı koku da olmadi 😅🤗😍 nadiren iz ypiyo oda bezi duzgun tutmayinca
Sadiyealp Azratosunannesi uygun bi bez sonucta beğenmesenizde kullnmazsiniz. 😊 bide her bebekten bebege degisiyo bilemeyiz 😊
Deletedmom94 Azratosunannesi bir paket alıp dene istersen bende molfixten minisse geçeyim dedim her kakası sırtına kadar çıktı çişi bile sızdırdı bir paket duruyor iyiki stok yapmamışım e bebeğin bezini denedim çok memnun kaldım çok güzel sarıp sarmalıyor fiyatta uygun
Azratosunannesi Deletedmom94 evet küçük bi paket alıp denemeye karar verdim bakalım sonuç ne olacak 😊
Baharellezi Azratosunannesi bazen çiş çok dolarsa yapıyor ama hangi bez yapmıyorki ben prima kullanıyordum oda sızdırıyor
Esraw Azratosunannesi Ben kullandım çok memnunum yalnız ben küçük bir içerdeyim ve migros uzak bazende migrosta bittiği için sok markettin bebelac bezine geçtim ondanda çok memnunum en azından cia göstergesi var minies te o yok tu