Merhaba hanımlar 😊
Bebeğim 6 aylık, doğduğundan beri molfix kullanıyoruz. Genel olarak memnunum çişi falan hiç sızdırma yapmadı gece bağlarım sabah 10 a kadar falan durur hiç sızdırmaz ama bezi bi numara büyük de alsam gevşek de bağlasam hep iz yapıyor ve bebeğim bi kere de çiş yapsa hemen koku geliyor. O yüzden bez değiştirme kararı aldım. Minies hem içeriği temiz hem de hesaplı olduğu için ona geçmeyi düşünüyorum. Minies kullanan anneler memnun musunuz koku, sızdırma veya iz yapıyor mu? Yorumlarınızı bekliyorum 😊