2prensannesi03 Beyninizikullanmakucretsizdir Öyle canım kilom var valla yok değil ama şöyle bir avantajim var tek bir yerden almıyorum heryerim orantılı aliyo öyle olunca da aşırı bi kilolu durmuyorum bu kıyafetinde üzerimde güzel duracağını düşündüm 🥰 Tekrardan teşekkür ediyorum 🤗
2prensannesi03 Gokturk_ Ay çok teşekkür ederim canım benim 🤗 Aynen canım bel kemerini takmicam yoksa kilolu gösterir 🙈 Diğer önerilerinde çok güzel canım 🥰
Zumra_Fatma 2prensannesi03 sade şik ama rengi guzel degil ya bence baska bisi dusunun daha 25 siniz kalsin bence
2prensannesi03 Tatlican saks mavisi var yeşili var canım ama onları beğenemedim benim rengim değil hani haki yeşili olsa yada lacivert olsa dediğin gibi güzel olurdu 🥰 Teşekkür ederim önerin için canım 💕
2prensannesi03 Ecemsultan Çok teşekkür ederim canım benim 🥰 şal bana çok yakışmıyo da 🙈 eşarp çok yakışıyo 🤗 eşarp ve güzel bir ayakkabı ile güzel olabileceğini düşündüm canım 💕