livanurvealpinannesi61 TheMomm bulunduğunuz yerde pazar aktar VS de oluyor benim bulunduğum yerde doğal peynir süt tereyağı bal VS satan yer var köyden geliyor hepsi
Kalimbanne TheMomm yeğenimin alerjisi vardı dru yaşadığınız ilin balını yemelisiniz demişti… yaşadığınız yerde vardır bal üreticisi
Askimizinmeyveleri TheMomm canım genelde bi tanıdıktan alıyoruz güvenilir fakat orda olmadığı zaman tarım kredinin balını alıyoruz aklında olsun ürünleri güzel
busraalanya TheMomm merhabalar lütfen market ballarına çöl güvenmeyin en azından ilk süreçlerde bebeklerinize o adı bal olan şeyleri vermeyin . İçeriğinde bal bile yok çoğunun akrabam yapıyor bal işini biz de dükkanımızda satıyoruz işin içinde olunca ortada dönen oyunlardan haberiniz oluyor .
TheMomm busraalanya İste o yüzden bende marketten almak istemiyorum illaki bi bit yeniği çıkar içinden güvenilir bi satıcı arayisindayim suan bulunduğum ilde umarım bulabilirim teşekkür ederim 🙏
TheMomm Birkullanici Suan bi kac üretici bulduk bakalım esin arıyor daha bende internet işine girmek istemiyorum pek
Ecayb TheMomm hevsel bahçesi balına bakabilirsin. (Google yaz karşına sayfası çılacak) Genel olarak alışveriş yaptığım ve memnun kaldığım bir yer. Ürünleri çok hızlı tükeniyor. Kızım için bende alacağım 400 gr 400 tl bir tek o yer artık 😀
TheMomm livanurvealpinannesi61 Pazardan bi kere tereyağ aldım almaz olaydım bidaha da almam dedim zaten üretici bulduk bi kac tane bakalım 😊
Noname21 TheMomm karakovan balı güvenilir internet satışı varmı bilemiyorum ama biz hep ordan sipariş veriyoruz bal konusunda biz de hassasız
Momsgirl16 TheMomm canim benim eşim satıyor, karadeniz’den getirtiyoruz kendisi oralı zaten. Hakiki, şekersiz ve tüm ölçümleri yapilmiş bir bal. İstersen ölçüm değerlerini vs gonderebilirim, hepsi mevcut. Alanlar tekrar sipariş veriyor, bizde beğenerek yiyoruz
TheMomm Momsgirl16 Bi kac uretici bulduk bulunduğumuz şehirde memnun kalmazsak sizden sipariş verelim o zaman deneye deneye bulacagiz artik bi bal 😊
Gryffindor Eğriçayır canım. Güvenilir bal. Bize akrabamız gönderiyor ama ordan gelmese eğriçayır alırdım