BenMathilda gunesmoms neredeyse bir ay yıkanmamış olacak bu oldukça uzun bir süre ve enfeksion için riskli ayrıca su onu oldukça rahatlatacaktı yıkansaydı bu nedenle üzüldüm ama hayırlısı
Busra4008 BenMathilda biz de 4 gün kaldık hastanede eve geldiğimiz an bebekte bende banyo yaptık 7.gün kordon düştü
gunesmoms BenMathilda bir ay değil 20 gün yıkanmamış olacak. Ki çoğu çocuğun göbeği geç düşüp böyle yıkanmayabiliyor. Doktorumuz da iyi ki yıkamamışsınız içinde de var çünkü dedi. Asıl göbek bağı düşmeden yıkandığında enfeksiyon oluyor.
AslanAnnesii12 gunesmoms bebeğim 3. Günlükken düştü göbek bağı. İçerisinde parça kaldı gümüş kalem ile yaktı doktorumuz acısız bir işlem bebeğim ağlamadı bile. Sonrasında sabah akşam krem verdi onu sürdüm ve çok şükür 2-3 gün içerisinde iyileşti
Busra4008 gunesmoms çok geç düşmüş bizim de kordon düştü sonra kanadı pıhtılaştı hemşire kendiliğinden atar o birşey yapmayın dedi banyoda düşdü gerçekten de
Gldekpnci gunesmoms bizimde aynı olmuştu bir parça kalmıştı ve arada az mıktarda kanıyordu doktor baktı bi sorun yok oda düşecek demişti o şekilde banyo 1 kez ettırdım 3-5 gün sonra o parça da düştü sonra iyileşti