Biz göbek bağı düştükten sonra yıkamıştık ama böyle parça kalmıştı yine 10-15 gün. Yıkamakla çıkmamıştı ben de zorlamadım. Doktora sorduğumzda da kendi kendine çıkıp düşer dedi. Biz herhangi birşey yapmadık bazen zıbına takılıp hafif kan oluyordu. Ama sonra kendi düştü çok zorlamayın bence. Çünkü düştüğünde alt tarafı hala tam kuru değildi bizim hafif kan vardı. Zorlayıp kanatıp mikrop kaptırmayın derim.