Merhaba 4 ay 25 günlük bir oğlum var inek sütü alerjisi nedeni ile yaklaşık iki aydır diyetteyim oğlum şuan sadece meme ile besleniyor. Doktorunuz neocate alerji maması yaZdı akşamları zaten sütüm azalmış oluyor aksamları birer kez mama vermek istiyorum ama kabul etmiyor tadını begenmiyor vanilya esansı damlatıp çok az şekerde koyduk kötü tadı kokusu kırılsın diye ama yinede kabul etmiyor sizler alerji mamasına bebeklerinizi nasıl alıştırdınız tavsiyenizr ihtiyacım var