Songul_99 yani doktorların bakış açısı farklı oluyor sanırım. Benim kızımda 9 aylıkken 8.5 kg dı. Hatta ben bu çocuk hiç kilo almıyor dedim doktorumuz boyu uzuyor demekki boyuna vermiş kilosuda normal demişti.
Önemli olan güzel yemek yemesi vitaminlerini alması yani güzel yemek yiyorsa mamaya başlatmak ne kadar doğru bilemedim. Ben olsam başka bi doktora daha götürürdüm. Bir yıllık doktora gitme tecrübeme dayanarak doktor var doktor var diyorum hepsi aynı kalitede değil malesef.