Songul_99 Kizlar bebeğim dokuz aylık ve 8.100 kilo doktor zayıf dedi ve tıbbi mama takviyesi başladı sizce bebeğim zayıfmi başlamalı mıyım sizce
Evaninanasi Songul_99 doğum kilosuna göre değişir bu. 4 kilo doğduysa kilo alımı yetersizdir ama 2-3 kilo doğduysa çok da zayıf değildir.
yasminmomy Songul_99 bizimde 9 ay 23 günlük aynı kiloda bana bisey demediler gayet iyi dedi artık az alır aylık dedi bide hareketiyse normal dedi siz bildiğiniz gibi devam edin bence
Leylimleyy16 Songul_99 doktorunuz persentil değerlerine bakarak konuşmuştur muhtemelen. Şimdi kendi çocuğumun kilosunu söyleyip kıyasa sokmak istemem sizi. Doktoru dinlemenizde fayda var tabiki.
Sedsedsed Songul_99 bizde bir doktora göstermiştik 10 ay 75 cm 8.600 gayet normal dedi boy uzun cıktı hatta
Evaninanasi Songul_99 yani kilosu kötü değil ama doğum kilosuna göre bakmış doktorunuz. Bence doktorunuzu dinlemelisiniz.
Songul_99 Defnecik23 şöyle bebeğim bana göre normal kiloda ama doktor mama takviyesi yapalım diyince şaşırdım açıkçası
Azra41 Songul_99 kilo olarak yorum yapamam ama 6. Aydan sonra kilo alımı 200-500 arası oluyor genelde buda normal kabul ediliyor hareketlendikleri için 1 kilo almıyorlar aylık kontrolünüz de kilo almamış miydi ki acaba ?
Songul_99 Azra41 ben her ayına girmesinde tartiyorum genelde bu ay bı kilo almış ama oturunca falan göbeği baya önde cikiyo ayakta da belli göbeği yumuk yumuk bişey ama benim aklım etmedi bu ise
Themom_ Songul_99 doktorunuz ne dediyse onu yapın buradaki hiç bir insan doktordan daha bilgili değil
Azra41 Songul_99 kilo alımı dediğim gibi 200 ve ustuyse bence gerek yok yani ben öyle biliyorum:) yanlış bilgilendirmek istemem asla. .
Songul_99 dolis genelde cevrendekiler de de durum böyle hatta onların çocuklarına göre bizimki bir tık kilolu ama kafamı karıştırdı doktor