Arkadaşlar kendinize bunu yapmayın lütfen. Geçen yıl eylül ayında 10 adet civarı kullandim o sırada 3 aylık hamiş misim haberim yoktu. Neyse bu velimin önerisi ile almıştım bu arada.. kendimi her ictigimde öyle kötü hissettim ki anlatamam. Normal kahve içince bir şey yok ama o beni mahvetti .neyse hamiş olduğumu öğrendim ondan sandım. Adıni koymuştum artık… sonuç şu bebegil doğdu ve doğduğundan beri rahatsızlıkları bitmedi ve sebebi bulunamıyor
Aklınız varsa yürüyün koşun parklarda aletlere binin ama bu tür ürünleri asla bir doktora danışmadan kullanmayın