Buse_asya23 BynBird hanii gunde kaç kere kullanyorsnz anlaminda sordum aç karnina mi ictkten ne kdr sre snra ymk yyblrz o anlmda sordm aşkm
BynBird Buse_asya23 gününe bir defa sabah aç karnına içiyorsunuz içlikten yarım saat bir saat sonra kahvaltınızı yapabilirsiniz
BynBird Buse_asya23 valla benim canım hiçbir şey istemiyor ki aşırı iştahlı birisiyimdir bi oturuşta 2 zurna dürüm fln yerim yani 😂😂
Esra06c Zumramomsss 5 buçuk aylık oldu ben 5 aylıkken başladım bir sorun çıkmadı şükür bende çok korkuyordum
Esra06c Babyface6678 hayır çok şükür olmadı bol su içtim ve emzirdim hala eskisi gibi tabi ben çok diyet yapmadım mecbur biraz da olsa yedim sadece hamur işi ekmek yağlı şeyler yemedim pilav makarna sebze et çorba salata yoğurt yedim hep
Bett1 Esra06c bende almak istiyorum bebeğim tam 3 aylık oldu bugün 4. Ayda başlamayı düşünüyorum. İnşallah gercekten ise yariyordur
Cisemcagan17 pry4264 geçen sene kullanmıştım kahve olanı daha çok hoşuma gitmisti trendyoldan aliyordum ben evet kilo verdim gerçekten sabahları aç karnina ılık bir sekilde kullanmistim
pry4264 DenizAlyaa valla ıkıncı günüm cok susatıyor ağız kurulugu yapıyor ve iştahımı epey kesti bak saat kaç oldu hala bısey yemedım canım istemıyor bol su ıcıyorum:)
Cisemcagan17 pry4264 2 ayda 15 kg fln verdim tabi onu ictigimde spor ve ekmek hamur isi fln çok yemiyordum emziren anneler icin uygunmudur onu bilemem yanlış bilgi vermiyim
Esra06c Bett1 benim çevremde kaç kişi kullandı herkes de işe yaradı 😊 inşallah sizde faydasını görürsünüz bir aylık kullanın sonucuna göre devam edersiniz
Esra06c Bett1 bence de 4. Ayda başlayın bebeğiniz daha çok küçük biraz daha büyüsün 3 ayda başlayın dediler ama ben korktum biraz
Bett1 Buse_asya23 Trendyol dan Alicam canım ben. Çok araştırdım 4 aylık olmasını bekliyorum sadece emziriyorum. 10 kilo fazlam var iştahım açık çok
pry4264 Cisemcagan17 cok guzel kılo vermıssın ben bıraktım zaten emzırmeyı canım 2 yasına geldi benımki
Bett1 Esra06c istediğimiz kiloya inince devam mı etmek gerekiyor kahveye. Benim 10 kilo fazla var şu an