Havvanur43 benim bebeğim de hiç olmamıştı bezin icerigini değiştirmişler yenilemisler sonrasında mahvoldu bebeğim geçmek bilmeyen geçip tekrarlayan bir pişik bela oldu bize dokttora gittik çinko tedavisi verdi probiyotik birde bezi değiştirin pamukla silin ıslak mendil kullanma dedi kullanmadığım pişik kremi kalmadı bezi değiştirin dedi BİM’in bezini çok övduler birde goon marka aklımdaydı BİM’in kini denedim bizi daha daahvetti altını açtığımda cisi hala emmemis oluyordu bez sizde öyle bir sorun oluyorsa ondan dir hemen geri değiştim Molfix e geçtim 2 günde geçti bebeğimin pişiği ama Molfix bezde yenilenmiş bu durum üzdü geri değiştireceğim bezi mecburen pişik olursa ama BİM’in bezini inanın regl olunca kullanır atarım dedim bende bile oisik yapti 🙈 emmiyor çünkü sıvıyı