Kızlar bebgim bir yaşında doğduğundan beri hiç pişik olmadı ama son iki haftadır yavrum çok pişik oluyor yara haline geliyor doktora da gittim krem verdi bugün krem suruyorum bı bakiyorm oh geçmiş diyorum bı dahaki bezini acmamda gene aynı şekilde tekrar ediyor var mı başına gelen bana bir fikir verin bir şey diyin valla içim acıyor öyle görünce onu