Bahdmp dualarımız sizinle evet zor ben de geçtim ne kadar uğraşsam da olmamıştı bakıp bakıp ağladım uykularıma girdi bir arkadaş söylemiş tuzlu terliyorlar diye belirtilerden biri buydu bizde çocuğun kafasını öperken dilimi değdiriyordum her seferinde şimdi durup düşündüğümde diyorum ki allahım yeni anne olmuşum tadını cıkarıcak mutlu olucakken neler olmuş böyle diyorum o yüzden üzüntüden anın değerini göremiyor insan siz görmeye çalışın iki hapsa çözümü boşverin yanınızda size gülecek ya şükretmeye değmez mi allah ayaklarına taş değdirmesin 🙏🏻🙏🏻