Herkese selamlar
benim oğlumda da değer yüksek çıktı kistik fibrosiz diye bağışıklık ve sindirim sistemini ilgilendiren ciddi bir hastalıkmış
tabi değer yüksek çıktı diye hasta anlamına gelmiyor biz de çok çok endişe ettik hala da öyleyiz
kesin tanısı ter testi ile konuluyor ama malesef Türkiyede yok bizde Çukurova üni.Balcalı Hastanesinde genetik için kan verdik ama sonucu iki ay sonra aralık ortasında alacaz sonucu
inşallah temiz çıkar
ilk belirti olarak gelişememe ve teninde hissedilen tuzdan anlaşılıyormus
Rabbim tüm bebişleri korusun 🙏🏼