CiselSozen Benimkiler ikiz ve çok küçük doğdular o yüzden 3 ay yanımda yatırdım seslerini duyamazdım çünkü kendilerini toparladıkları an bende hemen kendi odalarına geçirdim ve iyikide geçirmişim. Pişpişleme konusunda da istersen direk bırakma kademeli olarak bırak. Mesela yatağına koy poposuna ufak ufak vurarak başla birkaç gün sonra onuda bırakmayı dene sadece pış pış de. Ben öyle yapıyorum. Telefondan piş piş sesi açıyorum uyuyorlar