Şimdi nerden başlasam.. ilk doğduğunda ben dizlerime koyuyordum otururken minik olduğu için uyuyordu.Ya da omzuma koyuyordum evin içinde dolaşıyordum uyuyordu. Benim bebeğim ayakta sallanmayı sevmiyor ara da annem sallardı.Ama muhakkak ayağa kalkmam lazım oturarak uyutmaya çalıştığım da hiç uyumaz bu benim için kötü bir durum 😊 neyse öyle öyle ben de salıncaklardan aldım babyplus otomatik den biraz kullandı.Bir süre sonra oturmamaya başladı salıncak da zaten onda uyumuyordu ben uyutuyordum oraya koyuyordum ama aşağı akıyordu.Emniyet kemerini bağlatan bebek de değil sadece müzik çalması hoşuna gidiyordu.Böyle böyle geldik 5-6 aya bebeğim onda hiç oturmadı zaten oturmuyordu ama arada koyuyordum hatta bir kez tepetaklak indi aşağıya rabbim kimsenin evladına göstermesin.Çok berbat bir durumdu.Benim en bayıldığı 4moms onların da fiyatları çok uçuk.Geldik 10.ayımıza bir kaç gün kaldı.Bebeğim meme de uyuyor canım.Battaniye ile sallarken gülüyor kahkalarla😂 bende gülüyorum.. Emerken ya ayağa kalkıyorum Dans ediyorum ya da omzuma koyuyorum gece yarısı müziği açıp şarkı söylüyorum mayışıyor uyuya kalıyor.