Dilaraaa2131 öncelikle cevapladığınız için çok teşekkür ederim ..çok güzel açıklamada bulundunuz.
ya yemin ederim aynıymışız.bizde mama vermek için 2 satte bı uyutmaya çalışırdık. O da uyumak istemezdi.oyle zor bı süreçti ki….
Tahin ilk defa bugün bir çay kaşığı sabah karışımına kattım.dedigin gibi çorbalarıni çok az sulu bırakırım.corbalarina kıyma,kemik suyu, soğan, sarımsak kullanırım.
.un çorbası bir kere yapmıştım.iyi oldu hatırlattığınız bende yapayım.meyveye cicibebe vb.hic katmıyorum.hep sade veriyorum.ama artık bende osekilde deneyeyim.avakodo mevsimi değil diye vermeyi kesmiştim.ama başlamayı düşünüyorum.kofte tarzı şeyleri hala yiyemiyor benimki.balikta başlayacağız önümüzdeki haftaya. Yemeyen bı bebem var işte benim