Canyavrum ayy resmen sen bensin arkadaşım ya gözlerim doldu bi an. Neler yaşadım bir bilsen sürekli . Çocuğu beslemek için uyutmaya çalışıyordum sürekli artık psikolojim bozulmuştu. Hiç içmediğin de uyumadığında da biz 7 aydır akşam gece arabayla çıkıyoruz arabada öyle başı boş geziyoruz yarım saat içinde uyuyo bende mama içiriyorum öyle eve dönüyoruz . Eşim benzin parasından artık illallah etti 🥲 . Ne önerebiliriiim. Ben muz verirken dilimliyorum muzları üzerine tahin pekmez gezdiriyorum öyle veriyorum. Tahin kilo aldırıyor . Tahinli muhallebi verenlerde var geceleri ama daha denemedim. Her çorbasını muhakkak kemik suyuyla yaparım çorbaya ekmek doğrarım. Diğer meyveleri cici bebeyle karıştırıp ezip kaşıkla veririm doysun diye. Kıymalı sebze çorbası çok yaparım patates kabak havuç . Çorbaları çok sulu yapmam koyu yaparım . Un çorbası bebeğim sever oda çok kilo yapıyor tam buğday unuyla yaparım bazen şehriye de atarım içine. Kahvaltılarında keçiboynuzu pekmezi veriririm 1 kaşık. 2 günde bir sabah avakado veriyorum oda hem çok sağlıklı hem baya yağlar var içinde oda kilo aldırır. Birde şunu keşfettim tek lokmalık şeyleri daha sıkılmadan yiyiyor o yüzden sulu olmayan şeyleri o oyun oynarken tabak elimde elimle ağzına veriyorum . Hoşuna gidiyor daha çok yiyiyor köfte , mücver , pankek gibi şeyleri. Doktorumuz haftada 2 deniz balığı ve kırmızı et olmalı dedi onları vermeye çalışıyorum haftada 1 tavuk çorbası yaparım tavukları biraz iri bırakırım içinde . Vallaha aklıma gelenler bunlar. Rabbim sağlık ve iştah versin hepimizinkine