elifekicii bizde 3 ay 13 günlüğüz 8750yiz sadece anne sütü alıyor .ilk başlarda sariliktan dolayı bizde mama kullandık sonra bebeğim mamayı istemedi ve bıraktık şuan ayına göre benimki de çok kilolu. mamaya para yetistiremiyor insan bilirim , ek gıda alıyorsa bence biberonuna mama dışında başka birşeyler koyup vermeyi deneyin mesela domates suyu veya ev yapımı şeyler belki mamayı birakabilir. 🙏 Allah kolaylık versin