elifekicii Minikerkegim canım öyle yapmaya çalışıyorum ek gıda veriyorum doyuyor ama mama içmeyince huzursuz oluyor gün içinde. Aynı zamanda gece de 4 kere mamaya kalkıyor vermezsem uyumuyor çok ağlıyor mama yetiştiremiyoruz 😞 bütün sülale seferber oldu abim annem sürekli mama yolluyor internetten 😂
Minikerkegim elifekicii gece mama yerine su teklif etmelisin sabırlı olmalısın ilk zamanlar istemeyecek sizde dayanamayacaksınız ağlamasına ama alışacak zamanla. On aylık olmuş büyümüş artık biberon çürüğü oluşur gece beslenmesinde
BenMathilda elifekicii Anne sutuyle alsa bu kiloyu sorun olmaz ama mama ile olunca obez riski var doktoruna danışmalısınız
Asgmnnnkmm10 elifekicii benmde bebeğim sadece mamayla besleniyor ve paramiliter kullanıyorum ama kilo almıyor..Maşşallah kızınıza her ay ne güzel almış kilo
[silindi] elifekicii Bence bu konuyla ilgili doktoruyla görüşün tam gelişimin dönemi kısmak doğru bi hareket olmayabilir. Tedbir almak gerekir mi diye doktorunuz size açıklama yapacaktır. En azından günlük ihtiyacı kaç cc mama kaç öğün vs bi beslenme planı yaparsınız birlikte daha doğru olur.
Omerligunler Asafbebek 4 aylıkken 8730 du ama sadece anne sütü aldığı için fazla falan demedi dr önde evet ama anne sütü alıyor normal dedi
yldrm986 elifekicii benimki de aynı canım çok iştahlı,ek gida ve su miktarını artırdım ben,günde 3 kez 200 ml mama veriyorum sonrası ek gıda,daha dengeli gidiyoruz şu an,kilo 10,5 11 aylığız 🙃
Durusntrk Elena4 şimdi araştırdım o damla bizim kullandığımız devit3 vitaminle aynıymış kilo yapan vitamin damla bulmam lazım
Oguzkagan65 elifekicii benimde öyle 6 aylık 10kilo ne yapabilirsin ki diyet mi yaptıracaksın . Benim bebeğim çok iştahlı değil ama alıyor kilo . Arkadaşımın bebeği 1 yaşında 16 kiloydu şuan 4 yaşında attı bütün kiloyu boya bence çok endişelenme .
Huri elifekicii Canım benim dert etme yürüyünce zayıflıyorlar bırak yesin sonra yemiyor bu seferde yemiyor die üzülüyorsun mama yı azalt ek gida verirseniz