Kızlar ya ben de yeni anneyim 2 aylık. Ben de araştırıyorum da bu tulum olayını. 2,5 tog da kafamı karıştıran bir şey var. Kışın tamam soğuk ama hepimiz kombileri yakmıyor muyuz kombiyi yakmamıza rağmen mi 2,5 tog giydiriyoruz çok sıcaklamaz mı bilmiyorum ki