bende düşündüm birini 1.5 birini 2.5 tog alayım diye. daha nerden alacağıma karar veremedim. acaba kolları çıtçıtlı çıkartılabilenlerden varmı hiç denk gelmedim. kolları çok kalın geldi bana, nihayetinde içinden uzun kollu giydirdimmi üşümezdir, zaten kızım sıcağı hiç sevmiyor. az sıcaklasa ağlayarak uyanıyor. yokmu kolları çıtçıtlı çıkartılabilen uyku tulumları?